یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
2

حوزه/ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: جامعه عشایری کشور در حوادث مختلف و مهم نشان داده اند که همواره وفادار و پای کار نظام اسلامی بوده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار محمدعلی نظری طی سخنانی در مراسم رونمایی از کتاب «سرداری از ایل سلیمانی» که در محل باغ موزه کرمان برگزار شد، ضمن تشریح جنبه های مختلف شخصیت شهید احمد سلیمانی ابراز داشت: به لطف الهی اقدامات خوبی برای معرفی شهید سلیمانی به عنوان شهید شاخص جامعه عشایری کشور صورت گرفته که رونمایی از این کتاب ارزشمند نیز در همین راستاست.

وی افزود: جالب و آموزنده این که خود شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از قشر عشایری بود و این شهید بزرگوار درباره شهید احمد سلیمانی در زمان شهادت و مهر ماه ۱۳۶۲ گفته بود که با شهادت این شهید کمر من شکست.

لازم به ذکر است که این مراسم به همت بسیج عشایری استان کرمان و با حضور سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین و خانواده عزیز این شهید والامقام برگزار شد و در آن برخی از پیشکسوتان و رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس به بیان ویژگی ها و خاطراتی از سردار شهید احمد سلیمانی پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha